Tuesday, February 22, 2011

~ tEriMa kAsih yA AllaH diAtas kUrniaAn nIkmat iNi ~


ini lah cinta hatiku...
die bukan cinta pertamaku..
bukan juga cinta pndang pertama...
tapi die lah org pertama yg mencintaiku spenuh hatinya...
die lah org pertama yg ikhlas menyintaiku...

terima kasih Ya Allah..
atas kurniaan nikmat yg Engkau
berikan padaku...
atas kebahagiaan yg Engkau ciptakan untukku...
aku bersyukur atas segala kurniaanMU..

setelah kepahitan yg aku lalui selama ini..
aku perolehi kebahagiaan yg semakin
hampir..
aku semakin menghampiri ke gerbang perkahwinan..
selangkah lg utk bertukar gelaran...



bolehkah aku melakukan tanggungjwb yg diamanahkn??
bersediakah aku utk menjalani kehidupan suami isteri??
Insyaallah..
dengan kekuatan yg diberikan olehNYA..
aku akan jalani tanggungjwb tersebut..



p/s: aku berharap kebahagiaan ini milik aku tuk selamanya...