Wednesday, February 09, 2011

~ aKtiViti aRi cUti ~


hye...
selamat kembali bekerja...:)
seronok bercuti pnjgkn...hehe..hopefully bersemangat la mlakukan keje slepas ni..(hakikatnye aku tak semangat pun..huhuhu)

sepanjang cuti ni,aku meluangkan mase tuk membuat p
ersiapan perkahwinan aku yg hnye tinggal 2bulan sje lg...da tak lame kan?hehee..
mule2 kemas bilik,mengecat,membuang & membakar barang2 yg da tak digunakan..(mnyemakkan)..hehee
dlm kemas2 bilik,terjumpe brg2 kngan smase zaman skola dulu...waaa,byk lg rupenye brg2 yg aku simpan tuk wt kngan...surat2 cinte zaman cinta monyet dulu...hahaa..lawak plak bile bace smule ayat2 semase cnta monyet..kelakar2..:D
then kemas baju yg da tak pkai...byk jugak bju yg da tak bleh plak...lipat2 bungkus,mana tau bleh bg pada org yg memerlukan...so,bilik da smakin cntik..nmpk kemas,mcm bilik bru buat..hehee..cntik2...pasang katil baru yg emak belikan...thankz mak,k.cik tak mntak pun katil tu tp mak yg nk beli...:)
bergotong royong ngn akak ipar,abg2 aku...thankz to u'll...
puas ati tgk bilik yg da smkin terkemas...sehari
an mengemas bilik..sgt penat,sakit2 bdn....
tp best.....:)

p/s : smakin hmpir,smakin berdebar mnunggu hari...:)


No comments: