Friday, February 18, 2011

~ KuAlA lUmpUr ~


Asslamualaikum...kwn2 bz ke?
esok da cuti...waa,bestnyer bile tibe ari sbtu & ahd..
ari yg ditunggu2...:)
sbb aritu adelah aritu utk merehatkn diri yg penat bkerja....
rehat ke??hhehee
pdhal ari cuti ni la rmai yg g window shoping..cuci2 mate kan...hehehe


haa...ni ank sedareku...comel kn...
nme die anis...
tggl seminggu je lg aku nk dduk ngn die,bermain ngn die...sbb pasni aku pindah umah sbb dpt
kje baru...
tak tggl di ampang lg...

tempat baru ku di Shah Alam...
Selamat tinggal TINDAKAN BESTARI SERVIS SDN BHD...
semoga kehAdIran org baru nnt dpt membantu compny...:)
seLamaT dTg AlphaCOn Engineering...
jwtn yg same,tp gaji yg berbeze...
alhmdulilah...mgkin ini rEzeki nk Kawin...
alhmdulilah..:)


yang pasti aku akn tinggalkn kehidupan di KUALA LUMPUR..
yeah!!!byk kngan di KL
start aku datang tuk praktikal...
smpai skg..alhmdulilah...
aku pandai jge diri di Bandar KL ni...

insyaallah,aku akn mulekan
idup baru aku di sne...
SHAH ALAM...bkn KL kn...ia Selangor...hehe
hopefully lebih bahagia di sane...

layan lagu tom kejap...
kuala Lumpur...

Terbenam mentari malam menjelang lagi
Di kotaku berkelipan
Masa untuk berhiburan
Bersama kawan-kawan

Meronda ketawa
Melihat manusia beza tapi sama saja
Dari Maluri ke Bangsar
Gombak ke Damansara

Korus
Oh.. Kuala Lumpur
Kau yang tak pernah tidur
Menjaga mimpi yang luntur
Oh.. Kotarayaku
Kisah seribu satu
Abadi di jalananmu

Berhenti di Ampang makan sebelum pulang
Kerna Subuh kan menjelang
Esok kita bangun lagi
Cari sesuap nasi

Oh.. Kuala Lumpur
Kau yang tak pernah tidur
Menjaga mimpi yang luntur
Oh.. Kotarayaku
Kisah seribu satu
Abadi di jalananmu

Oh.. KualaLumpur
Kau yang tak pernah tidur
Menjaga mimpi yang luntur

Oh.. Kuala Lumpur
Kau yang tak
pernah tidur
Menjaga mimpi yang luntur

Oh.. Kotarayaku
Kisah seribu satu
Abadi di jalananmu

Kuala Lumpur



No comments: