Monday, February 14, 2011

~ taKut,dEbor2 ~


salam...
hye kwn2...ape kabar arini?:)

alhmdulilah,dipnjgkan umur tuk 1ari lg....hopefully diberikan kesempatn utk mlihat dunia ciptaan-Nya dgn lebih pnjg lg....Insyaallah....
bercerita ttg arini...
dri pg pergi ofis berdebar2,takut2...berulang kali kluar msuk toilet..punye la takut..
arini aku nk anta surat resign kt bos...pe reaksi bos??marah ke??tp wtpe nk marah tu hak aku tuk letak jwtn di tmpat yg aku tak hepy...
dr awl aku masuk,smpai skg..aku tak tau npe aku takde perasaan hepy keje di sini..
maybe kje aku pnuh dgn tekanan...penuh ngn rungutan dlm ati...
sincerely,aku mmg tak hepy kje kt cni...

dan akhirnya,aku tersenyum bile bos xbyk tnyer ttg sbb musabab aku nk resign...
alhmdulilah,thankz bos..
aku akn bekerja disini shingga ujung bln ni...slepas ni aku kje di tmpat bru..
hopefully ditmpat bru lbih baik dr skg...

p/s : tak suke perkauman,tak suke berat sbelah...arap bos kali ni berlaku adil dgn staff..:)

No comments: