Wednesday, February 16, 2011

~ kEnaPa aKu mAsih bEgiNi ~


hye....gud morning...
selamat memulakan kerja harian...:)

emosi terganggu arini...tak tau nape..rase sgt rindu pg ni..
rindu kt sape ek??
hurm.....
kt sape2 yg aku rindu..mgkin mak aku,arwah ayah,en.tunang aku...hehee
pdahal bru je jmpe en.tunang smlm...g jln2
ngn die smbil tgk umah yg akn bkal disewekn nnt...

yg hakikatnye org len yg membuat aku rse rindu sgt...
aku rindu die...aku rindu sgt2 kt die....


ya Allah,nape aku jd mcm ni??
berikan aku kekuatan utk hadapi ari2 yg akan datang....
ape yg perlu aku
lakukan....

pg td dtg ofis...aku dail no die yg baru...tp aku tak kluarkn suare aku..
aku dgr suare die jwb pggilanku...
aku gne telefon opis...
aku rindu...aku rindu kamu...:(

aku tau kamu da memiliki kbahagiaan yg kamu inginkn...alhamdulilah,doa aku tak pernah tggl tuk kamu...
mgkin tak lame lagi kamu akn jd seorg abah sperti yg kamu dambakan dahulu...

abah & umi....
itu pintamu dariku...msih ingtkah lg kamu??
mgkin kamu sudah lupe...mgkin kamu tak pernah ingat ape yg pernah kamu ckpkn dulu...
sbb kamu da bahagia...
sbb kamu da jumpe org yg betul2 sempurna...
sbb kamu da jmpe org yg btul serasi dgn kamu....
btul kan???

kamu tak pernah mengaku salah...
kamu salu menuding jari kearah aku...
tapi aku terima dgn segala keslahan yg ko serahkn pada aku...
aku tanggung semua itu....

terima kasih ats huluran cintamu dahulu...
semoga kamu diberikan rahmat...

2 comments:

ayienz said...

jgn cenggitu weh.. tk lame dh... ko kne buang sume tu.. sdap ko nsihat aku ek..haha

~ Mrs QiQi ~ said...

hahaa..aku da cube buang..tp npe mcm susah ek...