Wednesday, January 12, 2011

...mase begitu pantas....

tak de keje,carik keje..hehee....

hye...gud evening,selamat tghari...:)

alhmdulilah,mesti smua da mkn kn...arini rezeki Allah bg,lunch time bos blnje...toce..toce bosss...hehee..
pejam celik,pejam celik...da 12 ari kite di tahun 2011..begitu pantas mase mninggalkn kite...2 minggu lg abis bulan january...

pejam celik pejam celik...
da hampir setahun keje di TBS ni..wlupun xbest,xsyok, byk tekanan tp dgn kesabaran yg tinggi dpt jugak la aku amik pngalaman yg xsberape ini...alhmdulilah,syukur kehadrat ilahi....Arini,bos ckp die tambh gaji aku...Alhmdulilah,terkejut jugak sbb xsgke tp org ckp rezeki jgn di tolak...hehehe...thankz boss skali lg...:)


pejam celik pejam celik....

da setahun aku tamat pengajian aku di Politeknik Kulim.....dlm tempoh setahun ni,Alhmdulilah skali lg...dgn rezeki Allah bg aku da bekerja,da mmpunyai 'own car' & for latest aku akan tamatkn zaman daraku tak lame lg...begitu pantaskn & aku jugak tak jangka secepat n sepantas ni jdohku smpai...Thankz to Allah..Insyaallah,aku akan cube mnjalankan tanggunjwbku sebaik yg mgkin....

Insyaallah..Insyaallah...Insyaallah


No comments: