Monday, January 17, 2011

~ Buat baik salah..buat jahat pun salah..~

hye...selamat tghari...:)

Dalam rekod arini..tibe2 tergerak ati nk bace blog2 yg de kt follower aku..then,terjumpe 1 blog yg tak disangka2 akn jumpe....terkejut,sedih..sume ade...


akhirnye terjawab,dan before this aku da mnjagka itu sbb die tak mau jmpe aku...

manusia tak sempurna,tak ada manusia yg tak pernah mlakukan kesilapan termasuk lah aku..mgkin dulu aku terlalu ikut perasaan yg terlalu cdey,tak pikir sbelum ckp...aku sedar & kamu juge perlu sedar...ini smua petunjuk dr Tuhan...aku tak akan amik chenta kamu sbb aku prmpuan & kamu juga perempuan...kita same2 perempuan & aku tak kan mghancurkn perasaan sejenis aku...aku phm prasaan prmpuan...so,biarlah kamu bhagia bersame chenta kamu...

niat utk berdamai,berbaik2 smule...tp disalah tfsirkan oleh kamu...aku da mngjangka bkn sbb kamu ade keja tp mncarik helah tuk elak jmpe dgn aku...aku pham,aku jugak pernah merasai smua ini sbelum kamu...marah,sakit ati, bengang pasti ada..tp bkn kah da hmpir 4 thun smua ni berlaku, & aku amik kputusan tuk berbaik,mntak maaf...tp tak ape lah...hak kamu utk mnilai smuanya...

terima kasih kamu mendoakn kebahagian aku...don't worry beb's..aku tak akn amik or MERAMPAS smule cintaku yg hancur dulu...biarkan kamu bahagia & aku jugak bhagia bersama khidupan baru ku nnt...:)

thankz 4 everything....

No comments: