Tuesday, January 04, 2011

~ Alhamdulilah.....~

salam...hye!!!
Rasenyer mcm da lame tak menulis kt blog ni....Alhmdulilah,aku diberi ksempatan lg utk meluahkan isi atiku di cni......


Alhamdulilah,aku da smakin pulih...smakin boleh terima kenyataan ats smua yg da berlaku...wlaupun memberi kesan yg sgt mendalam pd diri aku,itu smua hanyalah dugaan & ujian...Aku redha,BIARKAN DIA BAHAGIA...hanya itu saja yg mmpu aku ucpkn pda 'Dia' walaupun hakikatnya 'Dia' tak dengar , tak dapat bace blog aku...

Kecewe???erm,masih ade kekecewaan dlm ati aku..tp pe yg perlu aku wat,..hanya berdoa pada Allah agar diberi kekuatan utk meneruskan kehidupanku yg masih jauh...Setiap manusia tak ade yg perfect,yg sempurna...aku tak dapat berikan 'Dia' yg terbek,mgkin dsbbkn itu aku bkn plihan 'Dia'...

Insyaallah,aku tak kan bersedih lg pasni...aku nk hepy2 jer...biarkan itu smua berlalu pergi tgglkn aku wlupun perit...aku da xnk ingt smua tu.....Perit..Sgt perit dgn ujianNYA kali ni...Tp aku harus kuat tuk mase depanku...

Thankz to Allah...('',)


No comments: