Monday, December 20, 2010

~ K.E.C.E.W.E ~

hye kwn2...
jumpe lg kite die len entry....hehee
haaa kite smbung cita drpd entry 10 december..kali ni topik entry aku adalah KECEWE...klu ckp pasal kecewe mesti smua org de pernah rse kecewaan,dikecewekn, mengecewekn & sewaktu dengannya la...hehee..

kecewe??tak semestinya kecewe dlm bercinte....kecewe dlm idup,dlm kerja pun de gak kn...tp kali ni aku nk ckp sal kecewe dlm cinta....hurm,kdg2 bile ckp sal cinte ni mmg peritkn lg2 klu cinte tu berakhir dgn perpisahan....smua org tak nk ditinggalkn or meninggalkn org kite syg...tp itu la jdoh yg di ttapkn oleh Allah S.W.T...bak kate org jodoh pertemuan,ajal maut sumenye di tangan tuhan...so,pe2 pun terjadi ttp kne trime...(ceh2,ckp cm aku kuat je nk trime smua dugaan ni...hehee)...

ok la..straight to the point la...hehee..
10 december = my besday & ari perkahwinan my ex- bf....huhuuhu
tanpa aku tau,rupe2nyer tarikh itu tarikh keramat my ex-bf...perlu ke aku ingt lg??perlu ke aku mnangis dgn pe yg di ttpkn tuk ku??hurm...tu la dugaan utk aku...
perit...mmg sgt perit tuk aku telan smua ni....tp aku ttp kene telan...
die bukan jdoh aku...aku sudah tunang...aku syg tunang aku & mesti rmai akn ckp da de tunang jgn ingt kngn lepas..
yep!!btul tu...jgn ingt lg kenangan lepas,tp npe sgt susah trime knyataan ni....
aduhhhh!!!help me please...

tak de tempat tu aku mngadu selain dr Allah...hanya DIA sja yg tau pe yg tersirat dlm ati aku...
Sesunggahnya DIA maha mengetahui,maha mendengar & maha Adil ke atas hamba2nya......
Aku da tak tau camna nk hadapi ari2 yg akan dtg....
terlalu kecewe bile dikenangkn smula...aku perlukan kekutan...tp tak bermakna aku tak sayang en tunang aku..hehee...aku sayang die sgt2...tp kngn silam mngganggu...mugkin ini dugaan ku...
aku redha...............................

sekian...wassalam..

No comments: