Tuesday, December 21, 2010

~ A.G.A.I.N.T ~

salam...
hurm,xtau nk mulekn citer cmne...tp pe yg aku tau,mud aku smnjak sminggu dua ni mmg tak bek...ntah la pe punce die,mybe de gak kaitan ngn entry2 sebelum ni...
buntu...tak tau cmana nk atasi smua ni...kepala serabut..Rase sedih bile kite berkorban tuk mmbhagiakn org yg kite syg,tp tak pernh dpt penghargaan...erm,ni bukan aku mksudkn en tunangku,tp someone yg pernah bertakhta di ati ku......

Erm,Nk bukak fb pun skarng da tak de mud sbb tiap kali bukak fb mesti ade je 'bad news' tuk aku...
Apelah nsib aku agaknye kan...da tak sanggup nk hadapi sume dugaan ni..
Teringat satu ayat...'Die' pernah ckp ngn aku, wlupepun berlaku 'Die' ttp nk jd kawan aku...tp lastly,die kahwin n tak dapat contact lgsung...
Tak pe lah,doaku mengiringi 'Die'....smoga kebahagian menjadi milik 'Die' dgn isteri tersyg....Bila tgk wajah 'Die' yg tersenyum lebar di atas pelamin,aku tau 'Die' sedang berbahagia....

Erm,Rase nk wt persiapan kahwin pun tak de mud..hanya bpe bulan je lg...hurm,dugaan....
btul org ckp,dugaan mase bertunang mesti ade...cume kuat n tak je tuk hadapi dugaan tuh...

Tp alhmdulilah,aku still ada en tunang yg memahami aku..hehee..aku sayang en tunang aku,die salu usaha tuk hepykn aku...
aku arap,aku juga dpt membahagiakn tunang aku...aminnn...

No comments: