Friday, April 22, 2011

~ kEnaPa aKu ???~


hye...

Salam tengahari...
selamat 'berlunch' yer kwn2...hehehe
minggu ni mood tak berape hepy la...
tak tau knape..tinggal sminggu nk tukar status ni..
patutnye kne la hepykn...
isk3...


perasaan bercmpur aduk..
cdey,hepy,excited..
sume bercampur menjadi 1.
.
ujian dtg bertimpa2 kt diri aku..
1 per 1 TUHAN bg ujian..
Alhmdulilah..
aku masih kuat utk menempuh ujian dariMU ya Allah...

hanya 1 aku pInta...kuatkan hati hamba
mu ini..
supaya majlis itu berjalan dgn
lancar tanpa
sebarang gangguan...

ni gambar aku n kawan2 semase g melaka ujung tahun lpas...
wah,aku pasti merindui saat ini
wahai kwnku..
selpas ni xdpat nk beraya ngn u all...
cdeynyer....arap kita kwn smpai hujung nyawa yer..
luv u all...('',)

ini fam

ilyku yang amat disayangi..

walaupun kdg2 ade jugak perselisihan

faham..
gadoh2..
tp kata pepatah cincang air takkan putus..
mereka la yg byk tlg aku utk majlis perkahwinanku ini..
ayah tak sempat mewalikan ank bongsu pmpuan die ni..
cdey..
rindu ayah...
kite jumpe nanti yer
..

restukan perkahwinan ini..:(


No comments: